Mai keskel kogunes taas üle pika aja TSK kliendinõukodu. Tegemist on teenuse saajatest moodustuva esindusega, mis on abiks teenuste ja töökorralduse arendamise protsessis. Esmakordselt kogunes kliendinõukogu 2012.aastal.
Kliendinõukogus on esindatud kõik majutusüksused, igast üksusest kuni kaks inimest. Koosoleku põhiteemaks oli seekord Tallinna päeva tähistamine. Meenutasime Tallinna linn aga seotud tähtpäevi, ja meie asutuse tavasid nende päevade tähistamisel. Huvitegevuse koordinaatorite kaasabil esitati väike muusikaline eeskava ja toimus Tallinna teemaline viktoriin. Tavapäraselt tutvustati nõukogu liikmetele ka TSK eelmise aasta tegevusi ja saavutatud tulemusi ning käesoleva aasta tegevusplaane.
Kliendinõukogu käib koos minimaalselt kaks korda aastas, kevadel ja sügisel. Järgmine nõukogu koosolek toimub hilissügisel, kus peateemaks on tagasiside lõppevale aastale ja TSK uue aasta tegevuskava.