Märtsi lõpus toimus järjekordne TSK kliendinõukogu koosolek. Tegemist on teenuse saajatest moodustuva esindusega, mis on abiks teenuste ja töökorralduse arendamisel. Esmakordselt kogunes kliendinõukogu 2012.aastal.
Kliendinõukogus on esindatud kõik majutusüksused, igast üksusest kuni kaks inimest. Kevadise koosoleku põhiteemaks on tavapäraselt ülevaade lõppenud aasta tegevustest ja tulemustest ning käimasoleva aasta tegevusplaanidest ja arengutest. Kokkuvõtet esitles kvaliteedijuht, kes korraldab nõukogu tööd. Osalejaid oli kokku 14, esindatud olid kõik üksused.
Kliendinõukogu käib koos vähemalt kaks korda aastas, kevadel ja sügisel. Järgmine nõukogu koosolek toimub aasta lõpus. Siis on peateemaks tagasiside lõppevale aastale ja järgmise aasta plaanid.